Monday 15 November 2010

Jalan-jalan MIDvaley

Adakian maka pada hari Ahad aku pun berangkat la ke shopping kompleks….. Ingat nak p pagi2 lagi sbb petang boleh layan sukan Asia ( sukan lagi..aku ni kalau tak bola, sukan, kalau tak sukan , bola. Tak kira la olympik ka. Sea games ka. World cup ka. Badminton super series ka, Formula one ka..aku mesti nak layan..) Kat mana aku tadi..oh ya p shopping kompleks……

Plan pagi jadi petang….
Pagi2 aku dapat call ada cikgu nak mai discuss pasal nak sewa umah .. for 1 month…
Jd layan borak ngan dia samapi pukul 2 ptg…

Petang bebudak ngantuk,,,dengan aku2 layan tido…
@ 5 wife ajak gerak to ioi mall….ok aku dlm diam2 nak ke mid valley..sbb maybe ade pc fair atau seangkatan dengannnya, Aku ada terbaca paper yg ade event something like that… dan anak2 aku seperti biasa aku tau diorang nak pi kedai buku.. Marvelous… aku letak kat situ 4 org jajni sejam dua aku call…pastu pilih nak beli buku apa sorang satu…kalau buku English lagi bagus…. Konon nya.
Last2 beli buku komik…tak pe lah asalkan nak membaca……..

Aku pegi tingkat 3 kalau tak silap event tu dah habis…so pergi ke kedai ACER.. aku punya model yg aku nak boleh habis….. aku nak try yg demo punya. Salesman tu kata dengan demo set kena angkot hari bang..baru ja..
Selalu nya macm tu lah kan kalau yg kita nak tu mesti kena rembat org….peliknya org tu pun takleh tunggu stok ke….. mesti urgent. Kalau aku kalau adaa 1 tu pun aku tunggu stok baru...
Huh selamat credit card 3k or 2.6k hari ni. Kalau ada sahih aku dah swipe…selamat sekejap..tak tau sampai bila,..weekend ni balik kg……
Then gi Kenny rogers…farah kata teringin nak Kenny rogers… aku bet kenny rogers tu pun dia tak kenai sapa…yg dia tau Kenny rogers tu makannan……………….
Oh ya ..kat mid, manusia punya ramai. Aku amik masa 20 minit nak masuk parking. Wifey dah macam nak perli and sound aku kata better g ioi.. hahah aku ada plan lain.. tapi menyesal jugak pegi saat hujung minggu mcm tu.
Punya la susah parking….
Manusia lagi lagi ramai gila babat…. Dan dressing nye huh..gila babat jugak…. Sendiri mau ingat la…. Jauh beza dress kot puchong ngan mid ek..walaupun jarak nye 20 km je kot… atau aku sudah tua…hahahahaha maybe aku generasi lain…..mak ai…mapuh demo. Mapuh mapuh

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen dan cadangan.... Please come again

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...