Tuesday 2 November 2010

Jamoca Nut And Scrumb Back

Ahad 31/10/10

Nama tu aku ingat2 lupa.... Nak tau nama apa? Tu lah nama perisa aiscream Baskin Robbin. Hahaha...
Apa ada pada nama kan ..yang penting sodap.....
Kebetulan aku nak pi Kinrara..melawat kawasan. Teringat semalam g main takraw dan tak bawak bebudak kemana2.. Apa kata kita g makan aiskrim,cadang aku. Apa lagi suka la semua org..
every 31st day of the month BR ada 31% discount... Discount? What a magic word. Dengar ja discount macm benda tu free la kan... gimik gimik..

Sampai org punya la ramai... siap kena amik nombor..macm pg bank pulak, atau pun klinik...

Test la konon2nya mana perisa sedap... aku pilih Scrumb Back ke apa nama tah... orait la.. boleh la sedap.. Entah la yg lain mungkin lagi sedap... Dah test tu saja. Takkan aku nak test semua perasa dia .. ada 2 , 3 puluh kot barrel jenis dia. Kalau aku test semua tentu lebih dari kenyang...Aku rasa semua BR sedap kot. Takkan nak rasa semua. Ok this one... mix lagi satu... My other half pilih Jamoca bla bla..... Sebab dia suka something yg ada kacang... Aku? Apa yg sedap aku suka la..hahahahaha..

Then q bayaq... Pas tu tunggu nombor yg dipanggil. Ada mamat cina tu dok bising2 sbb tunggu lama... Pasai apa lama aku pun tak tau.. Bukan kena masak pun Aku aim budak yg prepare aku punya package. Ala ..cedok timbang,, tak cukup tambah lagi. Pastu dia letak kat tempat collect,,,aku sendiri yg mintak aku punya.nombor 255.. Siap!

And then test... anak2 suka aku punya selection.. Yesssss!... Abah terra! Mama punya? Sedap jugak abah...( anak2 aku pandai amik ati mama dia)..


Kinrara.. projek 6B...

Langsung gi kinrara....

Pusing2 cari tempak masuk nak tengok rumah... ada la tempat warga seberang dok keluar masuk dari hutan belakang tu. Aku park kereta...then masuk.. Noni bab2 plan ni ingat pulak..aku dalam kepala aku layout kot situ kot situlah.susah nak ejas.

Sampai la depan rumah yg tak siap... Erm that the one.. One we commit to pay till 30 years more.... a lill bit divert from what i expect.. My wife said:" What to expect today?. Tak complete lagi...wait till debris is cleared and everything is in place...."
Ok. Lets wait and see.

Tak puas hati... kami cuba masuk rumah koner yg siap tile.... Nak pegi rapat agak adventure dgn ada hoarding and longkang tak siap... dgn muka selambanya lalu depan mat-mat indon yg tengah mandi,, ermm sambil pakai spender selamba diaorang, sib baik tak bolen. kalau tak, jiwa aku pun kacau, sbb noni ikut sekali.

vedict? i like what i see...... final verdictnya kena tunggu oct next year.....................

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen dan cadangan.... Please come again

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...