Sunday 20 March 2011

Miera Leyana..siapa dia ni?

Aku petik dari blog org lain..boleh ke? BLOG INI.
Pasai pa aku link.?

...sebab aku ingat mola2 ini artis Indonesia kat Venuzuela ka...ataupun Haiti ataupun Tahiti...ropa-ropa org Malaysia..

mana aku kenal!


Petikan:
Miera Leyana Berbaju Seperti Berbogel

Share Salam Guys,Bak Kata Pepatah, Terlajak Perahu Boleh Lagi Di Reverse, Terlajak Berbaju Seksi Dan Bercoli Lutsinar, Memang Kena Kutuk La Ko Beb... Inilah Yang Terjadi Pada Pendatang Baru Di Dalam Dunia Hiburan Malaya,Miera Leyana Yang Di Hentam Teruk Oleh Para Wartawan Dan Blogger Dek Kerana Berpakaian Seksi Ala-Ala Mariah Curry Semasa Menghadiri Majlis Makan Malam Anjuran Rafflesia Dan Mandalay Di Hotel Le Meridien,Ahad Lalu.. ......


sory aku tak nak post gambar dia...kalau nak tau pergi link kat atas

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen dan cadangan.... Please come again

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...