Sunday 20 March 2011

Perlukah aku.....?

Tadi pegi hantar anak balik ke asrama ke Melaka..then balik ke Puchong. biasalah on the way ke Lembah Klang ni hujung2 minggu ni memang jam sbb kenderaan banyak...

Ada peristiwa tu kereta Honda Civic potong sayur sebelah kiri aku dan cepat2 masuk kanan depan aku dan kanan lagi.. huh hebat.

Lagi hebat polis depan aku siap lintas jalan depan2 kereta yang depan aku ( berapa banyak depan da...) dan berdepan kereta Civic yang potong depan aku...

hahahaha...

Bila berdepan dengan polis baru dia ada akai (akal).. Akal letak kat depan ka kat belakang(lutut)..

PAtut la dia laju saja masuk kanan dan kanan lagi....

Lepas tu 10 15 km sessi memotong kiri berterusan...

Aku suruh Lurvy snap photo kereta yg potong kiri (jalan kecemasan).... hmmmm

Aku nak post ke tak? apa kata anda...???

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen dan cadangan.... Please come again

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...