Tuesday 12 April 2011

...dan nama serta komen aku keluar radio


kejap jap.... kawan aku bgtau yang nama aku dan komen being mentioned kat Bernama Radio 24.. Bukan aku kata, kawan aku kata..

Tapi, aku ada disclaimer tau:

IT sounds like my name.
IT sound like my comment.
IT sounds like at the same time/timing...
BUT it not necessarily ME!!!


Hahahahahahahaa
baca juga di sini http://blog2shout.blogspot.com/2011/04/satu-malaya-kecoh-tadirupa-rupanya.html

p.s sebenarnya aku memang suka dengar siaran BERNAMA RADIO 24......

3 comments:

  1. uish.. lau lagu tu popular la sekejap.. keluar kat bernama..

    ReplyDelete
  2. kadang2 kalau org kate nama kita kuar mcm teruja kan..hahaha..sy pun pnh kn mcm tu...punya bangga tgk2 org lain..ahaha

    faisalapardi.com

    ReplyDelete
  3. Tu yang ada disclaimer: Tak semestinya aku! yg penting isi dan point sampai....
    teruja tu tak penting pun,kerna aku bukan sesiapa...

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen dan cadangan.... Please come again

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...