Saturday 16 April 2011

Aku masak chilli Crab pulakkkk ( with photo)

Entah macam mana sebelum pukul 6 dah terjaga hari ini. Rupanya aku terlelap kat ruang tamu. Nak jogging ke nak pegi amik gambar?? Last2 dua2 tak buat. Sbb layan espn , tengok org lain yang bersukan.. apa daaa

Then ajak lurvy pg pasar.. Sampai2 saja ternampak ketam. Tak termasuk senarai mulanya.

then beli ikan dan sayur, aku g beli ayam.. Then aku kona beli daging then singgah beli ketam...hahahahhaa.... aku kalau pergi pasar ngan Lurvy memang beli tak hengat,, tu yang dia nak pergi sama dgn aku... Ok apa family besar kan,, dari pegi shopping kompleks membeli tak hengat lagi problem..

Keluar dari pasar lagi aku dah plan nak masak Singapore chilli crab. Tapi kalau aku mesti modified resepi punya..Jadi lah Puchong Chilli Crab yang terkenal tu. Balik pasar aku sound Lurvy aku nak masak today. Dia basuh ikan and ayam dll.. Lama jugak.


Then aku take over dgn satu pesanan dari Lurvy.. " Lepas masak kemas balik" Alah takat nak kemas..... Dia tak tau penangan masakan aku lagi...hehehe Ni hasilnya..yang penting dapat Tumb-up dari semua.. Jum layan picta




dah nak masak


Siappp!

Hasil tangan aku.... sedap? kalau tanya aku mestilah sedapppppp

5 comments:

Terima kasih atas komen dan cadangan.... Please come again

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...