Friday 1 April 2011

Zizan, Johan dan Astro


Malam ini....Aku pun layan la Maharaja Lawak. Memang ditunggu-tunggu slot ni. Sementelah pula himpunan pelawak yang masuk final musim raja lawak masing2..

Memang betul la kata org bila jadi peserta, tekanan dia berbeza

Oh ya, aku agak hairan ( dibaca kecewa) dgn persembahan Johan dan Zizan...

ni belum habis lagi rancangan tapi aku terpanggil nak komen.


Bila tak dak tekanan dua2 org ni selamba saja tapi bila ada timing dan kena plan skrip, jalan cerita..huru hara jadinya...

(eh check diri balik, kira ok la tu 2 org..kalau aku, hermmm,. boleh kalau ke.. mana mungkin!!! aku pandai komen saja)

sebenarnya terlalu awal aku komen, mungkin dua org ni lamabat panas..

Bagi aku R2 agak menonjol...hahahahaha


Moralnya: memang kena ada ketahanan mental yg tinggi masa apa2 pertandingan...walau pun dah biasa dgn stage..

Dan jahat juga astro ni..selepas beberapa episod hanya Mustika saja yang tayang..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen dan cadangan.... Please come again

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...