Tuesday 10 May 2011

Soalan sudah settle.....

Hari ini.. eh , semalam, aku berjaya selesaikan beberapa tugasan. Aku berjaya siapkan soalan treasure hunt dalam masa yang agak terhad. Yang utamanya, mula-mula aku ke Trendak .Hantar Nabila, sampai pukul 5.50 . Kemudian bertolak ke PD ikut jalan pantai untuk set soalan. Macam event organiser gitu. Sampai lebih kurang pukul 7.30 mcm tu.

Ajak Lurvy pg cari ikan bakar kat pekan PD tapi sebab tak pasti dan tak nak buang masa pergi makan kat dekat pejabat kastam, jeti?. Entah lah sbb dah gelap tak tau la pulak. Ada banyak gerai kat situ, duduk saja kat mana terasa nak duduk. Order nasi ayam, soto, mee claypot dan char kuewtiou. Danish, Ameera yasmin dan Aisya tak berapa nak makan...

Settle makan, segera mencari soalan.oopss .. sebenarnya cari jawapan, soalan buat kemudian. Nak buat soalan yang pening tu. Tadi aku siapkan lebih separuh dari soalan . Rasanya ok kot sbb idea tengah mencurah-curah walaupun penat. Ada 16 soalan tapi nak kena review balik tahap kesukarannya..

oh ya sampai rumah pukul 11 mlm....3 org tu kepenatan. terus tido tapi kena kejut makan ubat jugak...

3 comments:

  1. tugasan? untungnya.. saya skrg final exam tau.

    Sila lawat: Kaoshi Troll

    ReplyDelete
  2. waa....soto?...lama xmkn,..teringin lak..

    ReplyDelete
  3. Hi luguk! Thanks for dropping by!

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen dan cadangan.... Please come again

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...