Friday 10 June 2011

OK, pompuan ni nak mencuba ye...... (Bah. II)

Lanjutan dari “entry” aku yang lepas pasal perempuan ni…. ( Nak tau baca kat SINI)

…ni ha balasan Zaina ke email aku. Zaina kot nama dia. Tak penting dan aku tak nak amik tau.

Aku nak tau modus operandi macam mana kaedah depa ni menipu sampai beratus ribu berpindah tangan.

Kali ni dia siap berhoney-honey lagi. Meloya aihhh. Kat bawah ni email dia sepenuhnya. Kalau tak silap aku ni yang ke3 lah.. sebelum ni ada dia bagi no phone sekali dalam email dia. Mungkin aku dah terdelete.
Email ni kalau Lurvy baca memang mengamuk nih. Yang dia dok pi honey2 ni pasai apa. Kalau dah nak menipu tu nak wat aku teruja ka… Hahahah.. Zaina oh Zaina!

So korang ingat aku nak balas mcm mana.. tolong la bagi point . Aku nak mengayat mungkin boleh tapi tak ada mood tambahan pula terbayang dibelakang semua adalah Pak Hitam dari ceruk mana tah…Aduyaiiiiiiii . Tak selera den…

” I love u so much” konon. Pirahhhhhh!!

Oh ya ni email dia :

Honey and only sweetheart , how are you doing today love? baby....it was so wonderful to read your email knowing that you care so much about me....I LOVE YOU SO MUCH honey ....thank you so much for coming into my life......i have never been this happy before.....you are such a wonderful caring lover that i want to be with....Baby...mmmm. .I want to surprise you my love.....I want to send you a very nice gift as an appreciation for our relationship...to show you how much I love you and how happy you make me.....you are about to receive a wonderful package from me.. dear. .i felt like flying down to Malaysia because every time I read your email....lovely tears stroll down my eyes..........I LOVE YOU SO MUCH BABY”

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen dan cadangan.... Please come again

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...