Tuesday 13 September 2011

Aku tabik spring kat Datuk Bandar ni....


Salam..
Apa pun aku nak tabik spring dulu kat Datuk Bandar Shah Alam yang baru ni.
Memang, kalau duduk kat atas pancaroba dan dugaannya amat tinggi. Setinggi Gunung Tahan. Kalau silap2 tak leh tahan beb. Namun menlintang lalu membujur patah…Dia dia tetap dengan pendiriannya.

Oh ya ..nama dia???, aku petik dari the Star, Datuk Mohd Jaafar Mohd Atan, memang layak dihormati.

Harapan ku, cewah, semoga dia tabah menghadapi dugaanlah dalam menjalankan tanggungjawab beliau.

Dan aku nak boooo sikit kepada Ahli Majlis ( councilor) yang beberapa kerat tu. Eh tak berapa kerat la, dekat separuh. Mungkin nil ah kerja depa sebelum ni. Nak jadi ahli majlis ka contractor??. Cuba pikir betul2…

Cer ita dia macam ni:
Ahli Majlis yang aku nak panggil apa pun aku taktau, tak nak panggil apa2 ..lu pikaq lah sendiri. Tak baik kata kat org kan.. Cerita dia macam ni, depa (sebahagian ahli majlis)ni dok lapaq kontrak. Mintak direct dekat kat Datuk Bandar (DB). Supaya tak payah masuk tender kot… main direct sahaja , ...

DB yang baru ni kata tak boleh. Mana boleh main kasi direct. Mesti masuk tender.

Dah tak diberi mereka ni pi boikot mesyuarat majlis.haish..tatau malu betul.
Tapi malangnya masih cukup quorum, dan mesyuarat tak perlu ditangguhkan. Baru padan muka!!!

Kudos to DB yang baru.. Lu deserve to be pat on the back… Hahaha.. Keep it up.
Tak caya cerita ni??… tak percaya pi beli Star. Baca bahagian StarMetro muka surat 3.

Kalaulah diletakkan nama siapa mereka kan syok…… Baru ada akai!!!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen dan cadangan.... Please come again

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...