Friday 10 February 2012

Street photo: Alor Setar (Pekan Rabu dan sekitarnya)

Aku ni kilik kamera kesana sini. Kalau ada peluang untuk shoot, aku shoot sahaja. Balik Kedah pi la Pekan Rabu shopping kelengkapan sekolah Along. Pekan Rabu ni macam- macam ada, dari baju, tudung hingga ikan pekasam. Kedai emas pun adaaaa...

Jalan-jalan area Pekan Rabu Aloq Staq. Ada juga dua tiga empat keping gambar yang aku suka dan nak share sini.




Terutamanya tingkap kedai ni. Unik juga aku rasa.




Terletak kawasan Empire bertentangan Unitar , yang dulu tu Hankyu Jaya.









Yang ni pulak Al-Quran dalam kedai buku di Pekan Rabu.









Ada barangan kraf tangan.. Ada mai siam ada mai Kedah..satu Malaysia dan Siam..wohahahah










"Orang-orang" bersama orang bernama Yasmin...hehehe










Teringat aku suasana Pasar Siti Khadijah.. tapi sana tu kalau ambil dari angle ni lagi molek kot sebab luas lagi..







Pekan Rabu dari seberang jalan. i.e pandangan dari Tabung Haji.










P.s Pi lah jalan jalan kat Kedah.. Macam macam ada,...kasi promo sikit.



-Kata dua tiga empat keping jadi lima enam keping gambar

2 comments:

Terima kasih atas komen dan cadangan.... Please come again

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...