Thursday 17 January 2013

Sudah lebih 14 tahun....

Assalamualaikum bloggers and readers..


Tengah kemas kemas bag terjumpa la tiket tahun lepas. Memang aku suka simpan benda-benda macam ni,
Training pass team EPL serta tiket2 masa team EPL lawan team Malaysia pun aku kumpul...

Tiket Disneyland Tokyo..
Lama jugak tiket ni expiring kan.. sampai setahun.. pelik juga sebab  tiket ni one-day pass saja. Apa pun bila dah guna tentulah dah void kot...

Masa pergi last year ialah masa sambutan Ulangtahun Tokyo Disneysea ke-10

Setelah 12tahun  tiket hanya naik harga Y1,000 sahaja, Tak banyak kan kenaikan harga dia.
14.03.2012


Apa yang menariknya tiket Tokyo Disneyland 14 tahun lepas masih aku simpan...
saja buat kenangan...masa pi sorang sorang... er maksudnya bukan dengan family..
woho , dah lama dah... tadi Najmi tengok tiket dalam tempat kazanah aku dia pun cakap,, Lamanya abah simpan, Najmi tak lahir lagi "

:)


Tahun 1998,,,Masa ni Tokyo Disneyland sambut ulangtahun ke 15
Tiket  ni berharga Y5,200
10.05.1998.

Ok lah nak kemas beg ,,nak balik kampung.. Lurvy dah menjeling tu...


1 comment:

  1. sebenarnya saya pun suka simpan tiket lama atau resit lama atau apa sajalah yang ada tarikh dan mungkin harga. bukannya apa...saje nak kenang kenang kan.. hu~

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen dan cadangan.... Please come again

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...