Thursday 10 July 2014

Dalam marah..

Dalam marah ada rindu
Dalam marah ada sayang
Dalam marah ada harapan 
Dalam marah ada doa....


Aku ciplak dan tambah sikit kata-kata ni. Menarik dan menyelami kalbu serta menyentuh jiwa. Juga bisa mengenangi air mata jika diamati secara mendalam.
Dalam blog ni aku tujukan kepada "mereka-mereka" yang amat aku sayangi..terutama anak2 aku.

Kenapa aku memarahi...

aku marah sebab aku peduli
Aku marah sebab aku sayang....





* kata-kata Kak Ani yang mencari dan memujuk adiknya setelah 2o tahun lebih adik lari dari rumah

2 comments:

  1. rindu akn marah manje ayah dan ibu.. skrng jauh dh dri fmily...
    marah itu menjadikan diri ini dewasa

    ReplyDelete
  2. yang pelok tiang tu yg tak tahan tu...! hehe

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen dan cadangan.... Please come again

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...