Monday 27 October 2014

Tak jadi sampai kuala terengganu

Desa murni batik..bila tgk papan tanda kat sign board tepi jalan, teringat ianya penaja team Terengganu..

Ye lah hari ni hari Khamis 23/10/2014. Esok lusa kedah lawan Pahang.. tentu dok pikiaq pasal bola ja
Bukan aku yang perasan pun..Lurvy. Kat area Dungun ada kedai Desa Murni..

Boleh  la try tengok test!!


Aku menonong je nak ke Kuala Trengganu . Ye la anak anak yang besar2 dok kat Kijal lagi ni..
Kena u-turn.. 

jarak ke KT pun jauh lagi ni..
Aku pun berfikir.. kita tengok sini dulu .. survey kalau tak best lajak g KT.. Kalau tengok KT lagi tak best kita boleh beli sini masa patah balik

Apapun .. tengok punya tengok Lurvy shopping la kat Desa MUrni.. Berpaasang2 juga...

Win win la kot ..dia boleh beli berpasang tanpa aku jelingan manja.. 
Aku tak perlu drive ke KT kot..mau nya sejam lagi nak naik KT

,
Yasmin pun beli tudung...kat DEsa Murni

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen dan cadangan.... Please come again

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...