Monday 20 April 2015

Sila PM saya, kemudian....

Assalamualaikum bloggers and readers..


Pernah tak melayan iklan di fb ?
Tadi aku buat la pertanyaan sbb org tu ada iklankan sesuatu kat FB
Di suruh pm maka aku pun pm, tapi ada juga orang yang suruh dia pm balik. ( tak paham arahan kot depa ni).
Jenis ni, org suruh pm , depa ( pembaca iklan) suruh pm balik,, bila nak habis ..woahahahah.

Pedulikan mereka,
Maka aku pun pm dia, dibalasnya, "sila wasap ke nom 01xxxxxxxx"
Uik, baik diawalnya tulis sila wassap terus jangan pm!

Maka kalau aku layan lagi. Aku pun wassap ke nom sekian sekian.
Mungkin dibalasnya " Sila lawati blog saya untuk maklumat lanjut bla bla"

Dan kalau aku rajin lagi.
Dibalasnya " Sila ke istag..............."

Dan seterusnya  " Sila lawati fb dgn link bla bla"

Tu dia aih..mungkin aku kena pusing satu round dulu kot baru dapat maklumat...

Baik aku update blog..lagi pun lama tak update. dari pusing keliling media sosial dia..

Wohahahaha..sekian.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen dan cadangan.... Please come again

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...