Friday 15 July 2016

Jualan kereta tahun ni mesti meningkat..

Assalamualaikum bloggers and readers..

Hari ni diumumkan tentang pelancaran Produa Bezza..
Bezza? memang berbeza.. eh itu tagline Sengheng. Salah industri aku ni..

Apapun lately nampak banyak model baru tempatan yang dilancarkan..dengan kadar asas pinjaman yang diturunkan mungkin memangkinkan penjualan kenderaan tahun ini.

Seterusnya menjana pertumbuhan ekonomi yang positif dalam mengimbangi ketidakttentuan pasaran global. Malaysia dengan faktor dalaman yang kukuh dan pertimintaan tempatan yang tinggi akan terus berada dilandasan yang baik dan manpan untuk mencapai kadar pertumbuhan GDP seperti yang diunjurkan..

Tu dia,,aku ni macam jurucakap bank negara ke apa ni.. Statement atas cam poyo je kan..
KAt mana aku ek..

Ok k..
Aku rasa penjualan kereta ( dan motor ) akan meningkat la.. Sbb :
Model Baru esp from Produa
No Plat baru..iaitu F dan V.. ramai yang beli plat baru ni.. satu alphabet kot..
mana nak dapat lagi kan zaman millenium ni.

JAdi dah beli plat tu nak lekat kat mana>??
Tak kan kat basikal..sekurang2 beli motor dulu ..park no kat motor sementera nak beli kereta.


Itulah pendapat pakar keyboard..

p.s
Naik la sikit kot dalam 2.6% ...year on year..jangkaan aku..wohahahahah
Choww


Layan Crush sekejap form YUna ..nanananana na na

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen dan cadangan.... Please come again

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...