Tuesday 4 October 2016

Salam Maal Hijrah

Assalamualaikum bloggers and readers..

Salam Maal Hijrah..

Ketika ini 1.00 pagi. Aku masih menulis sekejap tadi. Ada beberapa bab tertulis, secara paksa rela,
Masih mengenangkan pemergian seorang sahabat untuk selamanya. Terakhir berjumpa pada 24 September 2016 lalu. Sempat bergurau seprti biasa. Tetapi beliau nampak keletihan. 1.10.16 mendapat berita.. Itulah kehidupan !(dan juga kematian).

Ketika tadi melayari blog blog yang agak lama tak ku kunjungi . Ada yang bertahun baru update blog mereka. Aku pun hampir berminggu juga sela masa kini. Entah kenapa ya..

Awal tadi juga aku terpandang sebuah buku yang ku beli ketika pesta buku.
"Mudahnya Menulis Buku"begitulah tajuknya  dan aku baru sempat" menjamah" beberapa muka surat.

Aduh...Mudahnya mereka menulis tetapi susahnya aku hendak membaca.


Sekali lagi ..Salam Maal Hijrah.
Selamat berhijrah kearah kebaikan dan capaikanl;ah cita-cita anda semua





No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen dan cadangan.... Please come again

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...