Thursday 17 November 2016

Mengalah

Aku akhirnya mengalah.  Tidak tertahan lagi
Setelah seminggu cuba dan mencuba...  Utk stay strong!
 Kemudian minggu ni beri masa utk keadaan makin elok..
Nampaknya makin parah.  Its fails me..  Aku cuba presevere.. Tapi akhirnya aku mengalah...
Tiada daya melawan ketentuanNya..
Tidur pun susah.. Bawa kereta menahan kepedihan..  Namun amanah tetap cuba dipikul.

Hari aku terbaring di klinik.  Kesakitannya terlalu kuat.  Bahu ku mcm nak tercabut..
Mengangkat kertas untuk sign pun dan semak pun is a task.

Sakittt sangat...  Sampai demam!  Menggigil badan.  Doktor bagi ubat tahan sakit... Siap cucuk!  Wohhh..
 Aku rasa tahan toleransi terhadap sakit agak tinggi, tapi aku mengalah...
Yess  i quit.  I need to refer to specilist.

No 2 ways about it.

1 comment:

  1. Take Care okay !
    Thanks for following my blog ! Followed you back !

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen dan cadangan.... Please come again

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...